Naglar på nagelbitare
Publicerat 2010-11-04 kl. 21:35:50

Igår var min kompis Tess hos mej och fick sina naglar fina. Tess är nagelbitare så hennes naglar är därför väldigt korta. Om man är oerfaren och dålig så kan det bli så som på bilden intill (bilden är hämtad från google), alltså att själva tippen går jätte långt ner vilket man absolut inte vill då det verkligen inte är snyggt! Om man är seriös och intresserad så anpassar man sej efter kunden och lär sej göra på nagelbitarnaglar också, för vem vill ha naglar som ser ut som de intill lixom?! Nej inte jag! Jag läser på otroligt mycket för att kunna anpassa mej till varje kunds naglar och därefter behov eftersom jag är så pass seriös. När jag gör på nagelbitare bygger jag därför ut nagelbädden med rosa gelé för att ge en illusion av att man inte alls är nagelbitare utan mer tvärt om. Här kommer bilder på Tess naglar. I första bilden har jag dragit röda streck där hennes egna naglar egenterligen går. Visst blev det bra?

Postat av: Jessica

åh du är så duktig!!

Hur bygger du ut nagelbädden?

är otroligt intresserad av gelenaglar! :)



du kan svara till min mail om du vill :)

2010-11-05 @ 09:27:54
URL: http://nattstad.se/jessicajansson
Postat av: Emely

Det där blev ju jätte bra!! :D Du är otroligt duktig, ännu duktigare eftersom du inte är utbildad :D

2010-11-05 @ 23:19:46
URL: http://mlyss.blogg.se/
Postat av: Emely

Hur länge håller de naglar du bygger ungefär? Och vad använder du för märke på dina produkter, gelet osv? :) Håller själv på att beställa hem diverse saker. :)

2010-11-07 @ 14:44:30
URL: http://mlyss.blogg.se/
Postat av: Sara

Super duktig! :)



Hur bygger du ut nagelbädden?

:)

2011-07-28 @ 14:40:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: