Nails
Publicerat 2010-11-04 kl. 20:57:25

Igår hade jag tre nagelkunder och sen en idag. En av gårdagens nagelkunder visar jag i ett separat inlägg, ni kommer förstå varför. De blåa naglarna är väldigt speciella då glittret går snett och ner. Sen är det lila och svart/gråa höstinspirerade naglar. Vad tycker ni?!

Postat av: Therese

Hej Mimmi Emilia!

Måste berömma Dig för fantastiskt fina naglar!



Går själv hos en nagelteknolog och blir bara mer och mer missnöjd och tänker därför prova själv.

Men jag är lite osäker på vilket märke på gelén man ska använda. Har du tid och lust att dela med dig av din kunskap?

Och hur får du till glittret på naglarna så att det blir mindre ju längre in på nageln man kommer?

blandar du glittret i gelén?

Använder du en sk "two-way pen" för att måla tunna linjer på negeln?

Och tillsist, var köper du ditt material?

Hoppas att du har tid och lust att svara, hade jag bott närmare hade jag kommit till Dig!!



Ha en trevlig helg!



Hälsningar Therese

2010-11-12 @ 22:42:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: