19 oktober
Publicerat 2010-10-19 kl. 16:01:25

Hallu bloggen! Kom just hem från skolish och nu blir det städa som gäller eftersom vi har visning på huset igen idag. Vi ska åka och äta medan visningen är (jag hoppas på kinamat!).
I morrn ska jag sjunga på jakobsbergs gymnasiemessa så lite spänd är jag, hoppas det går bra. Jag ska sjunga Paperweight ur Dear John. Man ska vara helt svartklädd vilket känns väldigt tråkigt men det är typ "skoans färg" så man måste. Undrar var jag ska ha på mej? Mina högklackade svarta skinnstövlar som går över knäna kanske? De borde lyfta hela outfiten om den bara är svart kanske? Aja får se! Nu ska jag fortsätta städa, love!


Mina knähöga svarta stövlar! <3

Postat av: Anonym

Du är uppe på en hemsida om dåliga nagel teknologer, och så tar du betalt så dyrt? och olagligt

2010-10-19 @ 21:18:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: