20 oktober
Publicerat 2010-10-20 kl. 21:58:28

Hej hej bloggen! Idag var det uppsjungning på messan som sagt och det gick inte såå bra, lite av den dålig dag skulle man kunna säga... men men nu är det över och det är bara att gå vidare... När jag kom hem efter skolan började jag göra om mina naglar och är änterligen klar, mörklila (passar utmärkt till hösten!) med ett mönster på, lägger upp bilder i morrn såklart! Efter skolan i morrn blir det troligtvis kladdkakeparty hos Arvid, mys! Nu ska jag sova, god natt darlings <3  
Postat av: hej

Hej jag undrar var du gör naglarna d.v.s. i en nagelstudio inne i stan, och hur man i så fall kan boka tid.



Tacksam för svar :)



P.S

du gör jätte fina naglar

2010-10-21 @ 21:05:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: