Gårdagen
Publicerat 2010-10-18 kl. 21:51:44

Igår var jag och Malin hemma hos henne och hade båda bokat in nagelkunder. Det vart jätte lyckat så det kommer göras om! Det komiska var att alla de 5 kunderna jag hade igår valde franska med någon detalj så det är inte direkt varierande bilder. Här kommer i alla fall de utlovade bilderna: 


Jag och Malin jobbar

Jag

Första nagelkunden. Dekorationer endast med strasstenar.

Andra nagelkunden. Handmålade blommor kombinerat med strass.

Tredje nagelkunden. Det var gulliga Matilda och hon valde bruna prickar och ett kors. 
 
Fjärde nagelkunden. Ida gjorde om sina för femte gången och denna gång blev det vita med vitt glitter som sneddade över.

Femte kunden. Matilda kom hem till mej på kvällen och gjorde om sina. Franska även denna gång.

Postat av: m

du är verkligen skit duktig ser det ut som. jag gör själv mina naglar hos en jätte duktig bekant till mig. men funderar på att börja göra själv osv. kan inte du lägga upp en "beskrivning" på hur en hel "behandling" går till? typ vad man börjar med osv.



:) fina naglar !kram

2010-10-19 @ 00:01:50
Postat av: Idaa

Jätte handen! haha

2010-10-19 @ 19:45:42
Postat av: Agnes

sv: hej igen! tack för snabbt svar. Jag ska testa en gång till på salongen jag tidigare gjort mina naglar, blir jag inte nöjd hör jag av mig till dig! Jag undrar vad du använder dig av för material, tekniker? Kan va bra att veta då du säger att du inte är utbildad (men det måste ju inte betyda att man är sämre för det!). Ha en fortsatt fin dag! Kram

2010-10-21 @ 16:20:44
URL: http://ziggistardust.blogg.se/
Postat av: Saloa :)

hej!



du har förmodligen hört att du är otroligt duktig på att fixa naglar, och det är så att jag skulle mer en gärna vilja fixa mina naglar hos dig.



hur bokar jag tid?

2010-10-21 @ 19:30:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: