Helgen kommer bli grym!
Publicerat 2010-10-28 kl. 22:46:13

I morrn direkt efter skolan kommer jag att åka till Karlsborg. Lovisa bor där så jag kommer åka dit över en natt och hjälpa till på en spökvandring i skolan hon jobbar på. Jag ska vara en flicka som begått självmord via att dränka mej i en sjö, läskigt va?? Haha! Nej men det blir nog kul kul! Jag kommer hem igen på lördagen och då är det bara att börja fixa sej inför halloweenfest hos Elin. Jag ska klä ut mej till Victoria ur filmen Twilight så jag ska rufsa till mitt lockiga hår och ha röda linser haha! Det kommer bli hur kul som helst! Nej nu ska jag gå och packa sen sova, natti natt! <3 (hörs inte i morrn då jag är i Karlsborg) 

Postat av: mariam

hej mimmi, skulle vara bra om du svara på mitt mail på fb så snart som möjligt!



Kram :)

2010-10-29 @ 17:08:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: