Makeup artist för en kväll
Publicerat 2010-10-05 kl. 17:19:51

Hejsan alla! Just nu sitter jag och pluggar. Snart ska jag åka iväg och jobba faktiskt, jag ska vara makeup artist inför en reklaminspelning. Inspelningen kommer börja vid 9 och sen ska jag vara kvar ifall sminket behöver bättras på eller om det är något annat med sminket som måste fixas. Ska faktiskt bli riktigt ruligt! Hoppas ni får en najs kväll allesamman <3 

 

Postat av: Sara svarar

aha, men då kanske det går att hitta på nätet då :)

åh nej, jag är nybörjare, gjorde visserligen mitt första set i vintras, men har så ont om tid så hinner inte fixa med naglar så ofta..

Jag har fattat det som på din blogg att du inte heller har utbildning? Så vad gör du annars, pluggar?

2010-10-05 @ 22:48:57
URL: http://sciio.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: