Ny vinterjacka
Publicerat 2010-10-13 kl. 16:15:41

Förra torsdagen köpte jag en ny vinterjacka, som faktiskt är grön. Först var jag osäker på om jag trivdes i färgen men nu ångrar jag mej verkligen inte, den är hur fin som helst. Den har jätte fin passform eftersom man kan dra åt den i både midjan och längst ner. 999:-, ett riktigt kap om ni frågar mej! 

 
Postat av: Jenny - Tävla om ett armband!

skön jacka ser det ut att va :P



p.s Anmäl dig gärna till tävlingen där du kan vinna ett armband! Länk finns på bloggen :D

2010-10-13 @ 16:23:11
URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: T

Åh, fett snygg! Jag borde köpa en också snart, börjar bli kallt fast jag har pälsjackan.. men tänkte att så fort mamma är på "extra glatt humör" och erbjuder sej att betala mina naglar, haha, så kommer jag till dej. Blev tyvärr inga till bröllopet som va i helgen för var så mycket annat som skulle fixas. Men I got ya number bby så hörs snart! Puss

2010-10-13 @ 16:42:28
URL: http://howiroll.blogg.se/
Postat av: Jempa

Fett snygg mimmi, vart har du köpt den och fanns den i andra färger? :)

2010-10-13 @ 22:21:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: