I morrn börjar jag skolan igen...
Publicerat 2011-08-18 kl. 11:08:55

Sommaren kan jag inte påstå har gått jätte fort, men man har ju alltid lite ångest när man börjar skolan igen. Men nu äre sista året så det är bara att tuta och köra så att jag kan börja jobba med min dröm sen, naglar! I år kommer jag även ha projektarbete i skolan som kommer bestå av att göra en musikal vilket kommer ta upp mycket av min tid, och det är jag vell inte världens gladaste över då det kommer gå ut lite över naglarna... Men inte för mycket hoppas jag!

Snart kommer min lillebrors flickvän Hanna och Hannas kompis Sara hit för att göra naglar för första gången, bilder kommer sen! <3
Postat av: Anonym

Hej mimmi! Du gör verkligen suuuperfina naglar, speciellt dina egna ;) har en liten fråga bara, visste inte att du hade en lillebror, hur gammal är han?



KRAM

2011-08-18 @ 11:28:27
Postat av: Veronika

Wow, vilken blogg! älskar naglarna du målar. jag är själv en 16-åring tjej som är intresserad av naglar & måste säga att det här är en stor inspirationskälla. Du har precis fått en extra stamläsare ;)

2011-08-18 @ 20:08:15
Postat av: Frida

Kikar som vanligt in på din sida, du gör suuper fina naglar!



Jag försöker byta system från acryl till gel, är super nöjd.



Dock har jag några bekymmer som inte riktigt gör mig klok. Jag får släpp på tippen alltså mellan tippen och gelen, inte på nagelbanden. De har också lätt för att bli en spricka i någon nagel utan att jag stött den!

Börjar fundera på om de kan bero på märket jag använder? Eller om de är jag som gör nåt galet. Tycker jag borde få lika mycket släpp vid nagelbanden bara!

Åh de här blev långt hoppas du har några tips, du kan gärna svara på mailen om du vill:)



kram

frida

2011-08-19 @ 21:37:28
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: