Ny prislista - börjar gälla 19/8 2011
Publicerat 2011-08-04 kl. 21:08:22

Mina priser är väl reducerade på grund av att jag inte är utbildad än, men mina referenser är att jag har väldigt många stamkunder, och att naglarna är snygga och sitter bra. Hos salong kostar det oftast mellan 500-1000:- beroende på vad kunden vill ha. Jag arbetar endast med gelé. 
Här är min prislista (Innehar F-skattesedel):

Mimmis Nagelhörna
_______________________________________________

Nytt set gelénaglar, förlängning/engna naglar (naturell, fransk eller glitter) - 350:-

Återbesök gelénaglar inom 3-5 veckor, förlängning/egna naglar (naturell, fransk eller glitter) - 300:-

Nailart, fyra naglar eller färre - GRATIS  

Nailart, fem naglar eller fler - 50:-

Borttagning av gelénaglar - 150:-

Lagning av nagel - 30:-

Lackning av naglar, pris beroende på vad - 100:-/150:-   
________________________________________________

Är du intresserad av att komma och få fina naglar? Tveka inte att mejla eller ringa mej på: [email protected], 070-480 60 51 

Postat av: jennifer

Hej Mimmi :)

Jag heter Jennifer Eriksson och jag har skickat ett mejl till dig angående att jag vill göra mina naglar hos dig.



Har du tid någon dag den här veckan?



Mvh Jennifer

2011-08-05 @ 00:21:12
Postat av: Elin

jag är lite nyfiken på hur det funkar med f-skatt. Kan du inte berätta för mig? sitter med hemma och gör naglar och vill göra rätt för mig. hur gick du till väga och hur gör du nu när du har det?

2011-08-05 @ 16:33:11
Postat av: Sirada

Hej Mimmi! :D

Jag heter Sirada och jag har mejlat dig gällande att jag är intresserad att fixa mina naglar hos dig. Men har inte fått någon svar tillbaka än :( förstår att du har mkt att göra eftersom du gör grymt fina naglar.



Hör gärna av dig :$ //

Sirada

2011-11-20 @ 20:24:20
Postat av: Lucy





Hej tjejen! Det är inte lätt att komma i kontant med dig men som många andra är jag också intresserad öv att få mina naglar gjord. Är bort bjuden på fest och hoppas verkligen på att jag kan få en tid hos. Jag ringt dig också men fick inget svar där heller:(



Maila mig gärna



kram

2012-01-24 @ 22:58:14
Postat av: LabellaMaffia:)

Hej! Jag har också mailat och ringt men har inte kunnat komma i kontakt med dig, jag är verkligen sugen på att fixa naglarna men det verkar lite svårt att nå dig. Snälla hör av dig så fort du har en ledig tid.



L

2012-01-25 @ 18:38:36
Postat av: LAJSEIY

jag vill göra såna här:



http://mimmiemilia.blogg.se/images/2012/tess_196533557.jpg



var finns du och när har du tid? :) kontakta mig via bloggen eller [email protected]

2012-04-25 @ 17:40:42
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: