24 Februari
Publicerat 2011-02-24 kl. 13:14:03

Hejsan bloggish! Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har fortfarande inget internet hemma och sen håller jag på och packar en massa. Igår packade jag fyra flyttkartonger i bara mitt rum och jag är inte ens klar... Dessutom måste jag välja vilka kläder jag ska ha med till mormor och vilka som ska packas ner och som jag inte kan använda förrän om en månad... Ganska svårt då man inte vet hur temperaturerna kommer bli framöver, är det varma eller kalla kläder som gäller?! Får vell packa lite blandat. 

Idag ska jag hämta ut ett paket på posten, en ny UV-lampa! Det är en likadan som jag redan har fast den startar av sej själv när man stoppar in handen och har en HEL knapp (ni som brukar komma och göra naglar vet vad jag menar), så det ska bli riktigt skönt! 

Digital UV Lamp Lila (NG-03)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: