Inte mitt fel, jag lovar!
Publicerat 2011-02-06 kl. 22:24:49

Hejsan bloggen! Förlåt för den dåliga updateringen men det är inte mitt fel utan min pappas, han har sagt upp internet av misstag en månad förtidigt så därför får ni nöja er med bara ett inlägg då och då tyvärr...

I helgen har jag och Elin börjat med våran historiauppgift på riktigt, att göra en film. Vi har gjort några framsteg så det känns superskönt! Vi kollade även på melodifestivalen, vilken sööög (men vad väntar man sej egenkligen?). Annars har jag bara gjort om mina naglar (lägger in separat inlägg för det).  

Annat kul som hänt är vell att jag och Malin var i Solna i torsdags där det vart shopping, jag köpte fyra nya glitterfärger, nagelklistermärken samt lite kläder och en parfym. Najs! 

   

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: