En vecka kvar
Publicerat 2011-02-21 kl. 12:29:56

Hallo! Sitter i skolan och tråkar... Jag började redan 8.20 så jag gick upp redan vid kvart i 6. Men men, snart är det slut med det, för i slutet av denna vecka flyttar jag!
Jag flyttar först till Jakan till mormor, vi kommer då bo hela min familj (4 pers) plus mormor i en 2a. Det kommer förhoppningsvis gå bra, jag har annars massa kompisar som jag kan bo hos. Jag flyttar till mormor den 1a mars och sen flyttar vi vidare till Kungsholmen den 1a april. Det ska bli sååå skönt! Just nu håller vi på med att packa för fullt så denna vecka kommer jag inte hinna göra så mycket annat. Dock måste jag hinna plugga också...

Det är i alla fall bara denna vecka kvar sen är det sportlov!!! Jag har massa inplanerat, bland annat träffa kompisar, ha min andra utgång, ha nagelkunder, plugga osv. Skönt ska det i alla fall bli! 

Ha det great! <3



   

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: