Hemma hos Jempa
Publicerat 2011-01-26 kl. 19:42:43

Tja tja bloggen! Ikväll raporterar jag fån Kungsängen i Jennifers mysiga lägenhet. Vi har precis ätit supergoda pannkakor med blåbärssylt och glass, kan det bli bättre?! Jag har även pluggat en del. I morrn är det skola som gäller och sedan blire hem för att plugga och städa (förberedelser inför helgen).

Nej jag måste bara säga att jag vill att det ska bli vår ute nu så att jag kan använda alla mina nya kläder och min ursnygga skinnjacka! Snön kan få smälta, det är dags nu... I London var det på väg mot vår för där såg jag till och med snödroppar. Någon annan som håller med mej om att vintern kan gå i ide nu??
Nu ska vi kolla på film. Vad vet vi inte än. Ha det bäst <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: