Fasters naglar
Publicerat 2011-07-14 kl. 15:33:38

Idag var faster här för att göra om sina naglar och denna gång kunde vi bygga på hennes egna. Hon valde rosa fejdning denna gång med vita streck, schnyggt!

Postat av: Born This Way

coola =)

2011-07-14 @ 15:42:03
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hej igen, å tack för svaret på frågan!

Har lite frågor till, har precis fått hem mina grejer från den tyska sidan som du reko. Jag beställde ett stort Kit, men saken är den att det står på engelska å jag e ju inte så duktig på det. Om jag skriver här dom olika grejerna kan du då förklara vilket man använder först osv och vad det är bra för:

*Nailcleaner

*Topcoat (flaska)

*Primer (flaska)

*Oil (flaska)

*Bonding gel (burk)

*Builder gel, clear pink (burk)

*French gel, white (burk)

*Sealing gel, medium viscous (burk)



Vill ju veta i vilken ordning man ska ta det så de blir rätt.



Mvh. Pauline

2011-07-16 @ 08:31:16
Postat av: Sandra

Pauline, hur mycket kostade det startkitet? =)

2011-07-16 @ 19:25:29
URL: http://sandrutts.wordpress.com
Postat av: Anonym

Typ 59 euro.

2011-07-16 @ 22:42:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: