Paketet kommer idag!
Publicerat 2011-07-14 kl. 10:57:12

Paketet är garanterat påväg hem till mej nu så ni får se bilder idag! Jag kommer vilja sätta mej och göra om mina på direkten, men först ska jag fixa fasters naglar. Det är så skönt såhär på sommaren för då kan jag ju sitta och göra om mina egna på natten om jag så vill, ganska mysig stund faktiskt. Aja, nu ska jag äta frukost... Hörs sen <3
Postat av: Linnéa

Hej, jag har en fråga :) jag brukar göra tippar på mig själv och jag filar och filar så ''höjden'' är samma, men det är ändå färgskillnad på nageln och tippen så man ser en rand där tippen börjar, så jag får alltid ha nagellack över, gör jag något fel eller finns det något jag kan göra åt det? tack :)

2011-07-14 @ 11:07:05
Postat av: Antonija

Jo. Men det är så sjukt respektlöst. Utebliven tid är ju -300kr o uppåt. Men Kissie är väl bortskämd hela hon, har aldrig slitit eller jobbat i hela sitt liv på riktigt så hon förstår väl inte de.



Har du kanske Facebook? Vore kul o prata lite mer:)

2011-07-14 @ 11:15:37
URL: http://nailsnstuff.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: