15 Juni
Publicerat 2011-06-15 kl. 23:25:49

Go kväll alla godingar! Förlåt för dålig update men nu äre ju sommarlov och inläggen kommer komma mera spretigt, eller vad man nu ska säga, haha. Idag hade jag en nagelkund vars naglar jag tyvärr inte hann att fota, men vi ska se om hon själv kunde fota och ge mej bilderna.

Just nu sitter jag med påsar på fötterna då jag har smörjt in dem ordentligt med pepparmintsfotkräm och olja så att de ska bli lena och härliga. Jag älskar att göra lite sånna grejjer ibland, så som att hämta handkräm, nagelbandskräm och nagelolja och bara sitta och massera in det runt nagler och på händer, det blir verkligen skillnad efter! Jätte härligt! 

Jag har fått ett par frågor som jag besvarar i morrn samt att jag lägger in ett inlägg med det jag shoppade igår (hade en shopping dag i stan med mamma igår nämligen) och under den senaste tiden. Så vi hörs i morrn då, puss!   


Krämen jag använde kommer från The Body Shop och är jätte bra, rekommenderas!

Postat av: nora

hej igen :P

jag undrar var man kan köpa bra tippar och hur man filar så att tippen verkligen inte syns alls? :)

2011-06-17 @ 22:49:48
Postat av: elisabet

Hej. Tänkte fråga vad det är för gelé du använder? Vad är det för märke?

2011-06-21 @ 10:47:45
Postat av: Sandra

Nu får du komma tillbaka :)

2011-06-22 @ 12:34:39
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: