Fråga!
Publicerat 2011-06-13 kl. 10:57:35

Anonym frågar:
Vad heter affären som du handlar i solna? 

Mimmi svarar: 
Hejsan! Affären heter KN Nail Products och ligger precis utanför själva shoppingcentrumet, nära busstorget och tunnelbanan. 
/Mimmi
 
 
Postat av: Anonym

Hej!

Tycker du inte att gelén blir klumpig och seg att arbeta med (risk för att lägga för tjockt lager) när du blandar själv?

Jag ska precis börja blanda själv och såg att du skrivit att spateln ska kunna stå upp, då är det perfekt. :)

2011-06-15 @ 12:11:26
Postat av: petra

Hej Mimmi!

Helt fantastiska naglar som du gör:) Snälla kan du skriva vilka artikel nr det är på dina euro-line produkter... Började med naglar för några månader sedan för att fixa på mig själv och använder också euro-line. Vad rekomenderar du om man får tidigt släpp???? eller kan det kanske enbart beropå att man kommit med gelen på huden?? Tack på förhand.... //Petra:)

2011-08-17 @ 09:37:38
Postat av: Joanna

Hej!
Första gången jag besöker bloggen, men jag har en fundering. Läste att innan du utbildade dig så handlade du på nded.se och jag har två frågor; Är det säkert att skicka efter via dom, dvs att de inte strular och man får hem grejerna i tid? Sedan undrar jag var du rekommenderar för startkit för gelenaglar!? :) Tack för svar! // Joanna

Svar: Hejsan Joanna! Det gick oftast bra att beställa från dem, de enda som krånglade var DHL här i Sverige när de skulle leverera paketen då de påstod att de inte kunde komma in i porten även om jag gav dem portkod osv.
Jag tycker att Farsibella.se har bra produkter och bra startkit, så kolla hos dem :)
Lycka till och ställ gärna fler frågor om du har! Mvh Mimmi
Mimmi Kindström

2012-08-31 @ 23:46:17
Postat av: Joanna

Tack för svaret! Vad rekommenderar du för gele på Fasibella.se? :)

2012-09-05 @ 10:54:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: