Fler frågor!
Publicerat 2011-03-06 kl. 14:10:51

Jag har fått in en fråga till!

Mari frågar:
Hejsan! Va duktig du är? tänkte fråga dig om det är vanlig lagellack du använt för att göra leopard mönstret? Och i så fall gör du mönstret efter att du skulpterat klart nagel med gelé/akryl? För jag undrar om inte mönstret kommer börja försvinna efter några dagar så som vanligt lagellack brukar göra? Tacksam för svar

Hej Mari! Tack så mycket. Nej jag har använt mej av en akrylfärg som man kan köpa i pysselaffärer (tror jag), jag köpte nämligen min färg i Thailand. Jag gör mönstret innan jag använder min finish gel så därför försvinner inte mönstret. Sen frågade du i ett annat inlägg vart jag hade köpt korsklistermärkena. De kommer från en nagelaffär som ligger i Solnacentrum. Hoppas du fick svaren du sökte! 
/ Mimmi

Om ni har några funderingar är ni självklart välkommna att fråga! <3 
Postat av: mari

tack såå mycket för hjälpen!! du är otroligt duktig!

2011-03-06 @ 17:37:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: