Fråga
Publicerat 2011-03-08 kl. 18:54:17

Elise frågar:
Hur gör du när du gör franska naglar? Använder du vit gelé, vita tippar eller målar du med vit akrylfärg? Ser så himla fräsht ut på det sättet du gör!
Och hur gör du leopardmönstret? Kan du inte visa i en videoblogg eller kanske "steg-för-steg" via bilder?
Tacksam för svar! :D

Hejsan! Jag använder oftast vita tippar och sedan vit gele ovanpå, tycker att det blir snyggast så. Men om kunden har väldigt korta naglar och är typ nagelbitare tar jag de naturliga tipparna för att kunna bygga ut nagelbädden med rosa gelé och på så sätt få en mer naturlig look.
Ja det skulle jag kunna göra, det kommer antagligen i slutet av den här veckan i så fall! 
Hoppas du fick svaren du sökte! 
/ Mimmi 
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hittade inte var man frågar så jag skriver här istället.

Jag undrar hur du gör fallande (asså så som du hade gjort med typ rosa på någon).

2011-03-12 @ 16:38:34
Postat av: petra

Hej Hej! Herregud vad fina naglar, jag e helt sjuk...... Har precis fått hem ett eget startkitt från nagelgiganten med gel... lite frågor, vad köper du för produkter å märke? har du ingen film när man kan se hur du bygger naglar??? Skulle vilja ha så mycket tips av dig som möjligt:))))

Tack så mycket på förhand..... Svara gärna på min mail!

Kram å hej // Petra

2011-04-10 @ 09:57:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: