Plugg plugg plugg...
Publicerat 2011-03-07 kl. 16:17:28

... är det enda som det kommer spenderas tid på ikväll. Har ju det stora naturkunskapsprovet på torsdag och ska kunna hela 64 frågor. Jag kan nästan alla, så jag känner mej än så länge nöjd men vi får se hur stressigt det slutar med på onsdag kväll.
Jag skulle mycket hällre sitta och måla massa nya nagelmönster istället för att plugga... men det får bli vid senare tillfälle! Igår målade jag några rosor på en provnagel, vad tycks?! <3

Postat av: Elise

Hur gör du när du gör franska naglar? Använder du vit gelé, vita tippar eller målar du med vit akrylfärg? Ser så himla fräsht ut på det sättet du gör!

Och hur gör du leopardmönstret? Kan du inte visa i en videoblogg eller kanske "steg-för-steg" via bilder?

Tacksam för svar! :D

2011-03-08 @ 08:00:41
Postat av: Kim

Hej Mimmi!

Såg din kommentar nu, den måste ha hamnat där utan att jag märkt det. :P Jag tycker absolut att vi ska ses, och prata naglar! :) Jag jobbar nu på en butik i stan men vi kan antingen ses på en fika direkt efter det eller innan jag börjar? Hur ser nästa vecka ut för dig?

2011-03-08 @ 10:32:25
URL: http://kkim.blogg.se/
Postat av: Linda

hej! Jag köper på olika sidor på internet. Söker efter det jag vill ha och köper det jag tycker ser bra ut. Använder google, så kan inte alla sidor i huvudet. :-)

2011-03-08 @ 21:12:34
Postat av: Mikkan

men åh vad fina! nästan så att jag vill fixa naglarna nu..! hihi

2011-03-10 @ 20:19:50
URL: http://detskulleblienblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: