Shopping både igår och i förrgår...
Publicerat 2011-03-06 kl. 12:45:25

Oj oj oj, alla pengar jag tjänar lägger jag ut på kläder och skor, illa! Men kun är det! Innan bion i fradags köpte jag ett par JÄTTE sköna och JÄTTE fina par jeans, dock var de lite svåra att fota tyvärr... men de ser ut som vanliga jeans typ. Jag ska nog köpa fler i samma modell och mäske, fast andra färger. Igår kväll åkte jag och Felicia tillbaka dit för vi kände att vi inte hade shoppat klart. Hennes pojkvän följde också med då. Jag köpte då flera plagg jag såg dagen innan, några grejer från Bik Bok samt en klänning från New Yorker. Bilder (jag har dock inte fotat allt, men några plagg) :


Gulligt kort linne från Bik Bok, 179:-

Snygg blus från Bik Bok, 299:-

Armé inspirerad klänning, dösnygg till feeest! New Yorker, 379:-

Baksida, samma klänning.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: