Var i lägenheten för första gången idag!
Publicerat 2011-03-14 kl. 20:23:40

Idag efter skolan åkte jag till Stadshagen tillsammans med familjen för att få se lägenheten vi ska flytta till om ett par veckor. Den var sååååå FIN! Det är otroligt högt i tak och den är större än vad jag hade tänkt mej. I mitt rum hade vi tänkt att jag skulle ha en loftsäng men det har blivit ändrade planer, den kommer stå på golvet som vanligt. Jag köpte jättefin inredning i Thailand så det ska bli så kul att änterligen få börja inreda. Bara två veckor kvar tills att vi flyttar!
  


Våran dörr!

Postat av: kip

Hejhej! jag skulle vilja fixa mina naglar! Jag har även mailat dig :) KOlla in mailet MVH KIP nå min på bloggen! :)

2011-03-15 @ 16:58:18
URL: http://kipis.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!

skulle vilja fixa mina naglar men hur gör man för att få någon tid? mailar jag dig? :)

2011-03-16 @ 22:17:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: