Ny design!
Publicerat 2011-11-20 kl. 11:48:11

Åh jag är så sugen på en ny design på bloggen, ska bara skaffa photoshop, sen ska jag fixa det. Har en del idéer redan!
Är det något ni saknar här i bloggen? Tycker ni att det är tråkigt med bara naglar? Vill ni se mer av shopping och outfits (jag shoppar varje vecka så mer mode är inget problem)? Tävlingar? Eller hur vill ni ha det? Säg till isåfall så ska jag försöka fixa det! 
Ha en bra dag! <3  
Postat av: Ebba♥

Hejsan!♥ jaah, det skulle ju vara roligt med shopping och outfits, bara det inte blir för mycket för dig ;) Tävlingar är också kul! ♥

Har en liten fråga också:

Jag är snart 13 år och undrar om man kan beställa tid hos dig endå eller har du nån åldersgräns på det? Hur gör jag det isåfall? Och vart bor du... så att det inte blir för långt att åka :)



tack på förhand ♥ ebba

2011-11-20 @ 13:12:51
Postat av: Ebba♥

Hejsan!♥ jaah, det skulle ju vara roligt med shopping och outfits, bara det inte blir för mycket för dig ;) Tävlingar är också kul! ♥

Har en liten fråga också:

Jag är snart 13 år och undrar om man kan beställa tid hos dig endå eller har du nån åldersgräns på det? Hur gör jag det isåfall? Och vart bor du... så att det inte blir för långt att åka :)



tack på förhand ♥ ebba

2011-11-20 @ 13:13:29
URL: http://ebbaspysselblogg.blogg.se/
Postat av: Ebba♥

Hej! Skulle var jätte roligt meed shopping och outfits :) tävlingar är occkså kul ;) Har en fråga:

Jag är snart 13 år och undrar om man kan beställa tid hos dig fast jag inte är så gammal... Hur gör jag isåfall och vart bor du så att det inte blir så långt att åka ;)



Tack på förhand ♥ebba

2011-11-20 @ 13:17:08
URL: http://ebbaspysselblogg.blogg.se/
Postat av: Ebba♥

OOj, sorry det hände något! ledsen ♥

2011-11-20 @ 13:17:44
URL: http://ebbaspysselblogg.blogg.se/
Postat av: frida

Hej

Tävlingar är ju super kul så de röstar vi för, men mest av allt precis som de är naglar, naglar naglar :D

2011-11-20 @ 17:29:46
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: