Frågestund
Publicerat 2012-04-15 kl. 16:03:29


Fråga vad ni vill! Ni får svaren ikväll eller imorrn!

Postat av: Emelie

Hej,

Jag undrar hur du får den perfekta c-kurvan? Du kanske kan visa någon gång? Typ video inlägg? Hade varit grymt!



Fråga två! Hur lång tid tog leveransen från nded för dig? För mig har det nu tagit tre veckor..



Jag älskar din blogg och har fått massa insperation till mina naglar! Jag ska även gå den där kursen som du ska när jag fått ihop alla pengar till den!

2012-04-15 @ 16:22:08
Postat av: Camilla

Hej!

Jag använder oxå delar av mitt sortiment från NDED och undra nu om dit turkosa glittret du har använt på bilden nedan är ifrån nded?

Tack för en super bra blogg

Mvh Camilla

2012-04-15 @ 20:17:07
Postat av: Alexandra

När du lägger på rhinestones på naglarna, när sätter du dit dom då? Alltså har du på gele på dom så dom inte sticker upp ovanpå naglarna eller lägger du dom innan du lägger top coat?

2012-04-16 @ 08:37:54
Postat av: Sandra

Kan du inte lägga ut lite bilder på olika dekorationer/tips på hur man kan göra naglarna utan det vanliga franska?

2012-04-16 @ 09:54:35
Postat av: Eva

Hej! Undrar oxå hur lång tid leveransen tog för dej? Har beställt och längtar efter det, hoppas inte det tar 3 veckor som Emelie har fått vänta :(

2012-04-16 @ 16:12:19
Postat av: Emilie

Skulle vilja se en video från början till slut. Typ förarbete, blandning av glitter osv. Tänkte om du kunde lägga upp en :) kramis

2012-04-16 @ 19:44:52
Postat av: Sara - lackat

hur blandar du ditt geleglitter? eller köper du färdigblandat? :)

2012-04-17 @ 00:36:08
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Busra

Hej! Tack för svaret inan ska försöka göra det tunnare. Jag älskar din blogg, jag får så mycket inspiration! Tänkte fråga, vad var det som fick dig att börja? Hade du tänkt dog att du skulle utvecklads så här mycket? Varför använder du bara gelé och inte akryl? Ha en bra dag! :) försök blogga mer om du kan!

2012-04-17 @ 07:39:11
Postat av: Malin

Hej!

Du gör verkligen super fina naglar!

Jag vill prova märket du jobbar med. Vilka produkter behöver jag köpa allt som allt?

Hur lång tid tar leveransen när du beställer?

Du kan gärna berätta stegvis hur du gör ett nagelset eller fyllning med produkterna du använder.

Tack för en super bra och inspirerande blogg! ;)

Mvh

2012-04-18 @ 12:43:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: