Tävling!
Publicerat 2012-08-06 kl. 16:20:00

Här kommer en liten tävling för er som vill!
Det ni kan vinna är detta:
  • Body Lotion från Stockholmsgruppen
  • Face Cleanser från Stockholmsgruppen
  • Ansiktsmask från Stockholmsgruppen
  • Ansiktskräm från Stockholmsgruppen
  • Ett minitestkit från Dermalogica
 
För att delta måste Du:
  • Gilla mig på facebook (Mimmis Nagelhörna) http://www.facebook.com/MimmisNagelhorna
  • Kommentera detta inlägg och lämna din mejladress (så att jag kan kontakta vinnaren)
  • Blogga gärna om tävlingen, länka i så fall bloggen i kommentaren (ett litet plus i kanten)  
Tävlingen avslutas nu på söndag den 12e. Lycka till! 
Postat av: Jempaaa

Jag vill vara med och tävla! Du är världens bästa, sötaste, goaste, mysigaste, trevligaste, snyggaste, coolaste, duktigaste, roligaste, finaste, förträffligaste, lysande, läckraste, elegantaste och chicaste vän man någonsin kan ha Mimmi! Är så glad att du hittat det du vill i livet och att det går så bra för dig! Du är bäst <3

2012-08-06 @ 19:25:14
Postat av: Elisabeth

Jag är med och tävlar! :) Har typ aldrig i mitt liv vunnit nåt så nu håller jag både tummar o tår!

2012-08-06 @ 21:44:08
URL: http://beeeth.blogspot.com
Postat av: zarah

jag är gärna med och tävlar. blir jätteinspirerad av dina olka designer och ännu mer nyfiken på hur svår du tyckte nagelkursen var. har funderat på att gå en i flera år men inte hittat nåt bra än

2012-08-07 @ 11:58:15
URL: http://zarah.saell.org/
Postat av: Sara

Jag vill förstås vara med! Gillar din sida redan och bloggar om jag hinner! Har massa plugg just nu :(

2012-08-07 @ 18:00:15
URL: http://eyedust.blogg.se/
Postat av: jossan

Wow säger jag bara! Super imponerad, hoppas verkligen på lycka i denna tävling!!!

2012-08-07 @ 19:42:23
Postat av: Busra

Hej Mimmi! Jag skrev till dig tidigare. Jag sa att jag fick massor med inspiration tack vare dig och en massa. Jag blev verkligen glad när jag fick se tävlingen, för första gången hade ja skippat att gå in på din blogg några dagar, så får ja se de här när jag går in!! Men väldigt roligt ska i veta! Älskar din blogg, så hoppas på att få priset, önskar all lycka till mig, och dig oxå i framtiden! :)

2012-08-09 @ 01:47:48
Postat av: Sandra

Gillar sidan!:-)

2012-08-11 @ 09:14:47
Postat av: Jessica

Hej jag vill gärna vara med o tävla. Gör egna akrylnaglar och tycker du är en väldigt bra inspirationskälla =) Hade kommit gjort hos dig om jag inte bodde uppe i Luleå :)

2012-08-11 @ 22:38:04
URL: http://www.chinokken.devote.se
Postat av: Astrid.

Jag vill vara med :) har gillat och bloggat :)

2012-08-12 @ 08:21:25
URL: http://astahre.blogg.se
Postat av: Hanna

Jättefin blogg och jättefina naglar! Jag skriver om din blogg på på min fb sida istället då jag inte själv har någon blogg! :) Har gillat!

2012-08-12 @ 14:17:49
Postat av: Julia

Hej! Jag har gillat på Facebook och nu kommenterat ;D Har ingen blogg, så skriver inget inlägg. Ha en bra dag!

2012-08-12 @ 14:32:42
Postat av: Sanna

Hejsan! Har gillat och kommenterar nu men måste bara säga att jag älskar dina olika nageldesigner och man blir sjukt inspirerad att försöka göra det själv (dock är jag inte så duktig). Ha det bra och hoppas det går bra för dig med ditt företag!

2012-08-12 @ 14:52:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: