Bildbomb!
Publicerat 2012-07-04 kl. 22:56:34

Här kommer bilder på de senaste naglarna jag har gjort, jag skriver en lite under varje bild!
 
Sneda naglar i grönt med svart mönster på gulliga Nadine
 
Ylva kom för första gången på länge, hon ville ha franska med en liten bling på lill- och ringfinger
 
Alikas rosa sommar naglar
 
Felicia valde det starkt aprikosfärgade glittret med en liten bling sten på båda ringfingrarna
 
Min vän Malisas mamma kom för att få snygga naglar, hon är nagelbitare så nagelbädden är utbyggd rätt rejält
 
Idag kom Rebecka på återbesök för första gången, denna gång valde hon vitt glitter på tipparna 
 
 
Stilettos på Tiina i gult med handmålat svart mönster
 
Mammas utväxt efter ca. 4 veckor
Mammas nya naglar, torkosa med svart mönster
Postat av: Sara - lackat

jätte snyggaa! älskar dina stilettos, så cooooolt :D

2012-07-05 @ 00:17:48
URL: http://lackat.blogg.se
Postat av: Alika

Snygga mina naglar blev! ;D så nöjd så!

2012-07-06 @ 02:47:21
Postat av: Maria Söderblom

OMG!! Dom översta och dom gula spetsiga var så sjuuukt snygga!!!!

2012-07-08 @ 22:28:17
URL: http://soderblomcrazymakeup.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: