Gårdagens event
Publicerat 2012-07-01 kl. 20:21:19

Som sagt var det ett event på salongen där jag jobbar igår, och det var faktiskt riktigt kul! Vi får se om det leder till några kunder, det var nämligen inte så jätte många som kom, men jag såg folk som tog visitkort. Det var dessutom perfekt att ha ett bildspel framme för det fångade många blickar! Här kommer lite bilder från kvällen, beskrivning står under bilderna! 
 
Utsikten bakom kassan 
 
Goodiebags! 
 
Salongen sedd från entrén! 
 
Uppdukat tilltugg och min nagelhörna 
 
Tilltugg
 
Sommriga fruktspett
 
Närbild på min hörna
 
Tjejen till höger är hon som anordnade eventet, Suzan och tjejen bredvid är en god vän till henne som hjälpte till att fixa i ordning allt 
 
Chanpange och rosé! 
 
Längst till vänster är en tjej som var gäst på eventet som var jättesugen på att gå en nagelutbildning, så det var kul! De andra två tjejerna i mitten jobbar på Hårbutik, Malin sitter längst till vänster av de två och hon hänger mest i salongen på dagarna. Helena, den andra tjejen syns inte så mycket i butiken, men hon är också en av ägarna. Båda är super gulliga, jag trivs verkligen jätte bra i salongen! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: