Nagelterapeut!
Publicerat 2012-07-24 kl. 18:08:20

Jag har varit dålig på att uppdatera och det beror främst på att jag har pluggat inför det teoretiska provet, vilket jag klarade! Wiiiiieeee! Jag kan numer titulera mej som nagelterapeut! 
 
För er som inte vet så gör man ett praktiskt prov som går ut på att göra ett set snygga franska naglar och man har tre timmar på sej, och ett teoretiskt som man har pluggat till innan. Jag gjorde båda samma dag, idal alltså, men man kan välja hur man vill göra. 
 
Här kommer bilder på mitt set franska som jag gjorde på mitt praktiska prov! 
 
Postat av: tammis

Hej! Var det teoretiska provet svårt? :D ska göra mitt om 6 dagar så är jätte nervös!! Måste man plugga allt in i minsta lilla detalj? :)

2015-10-12 @ 22:01:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: