Ny prislista!
Publicerat 2012-07-01 kl. 21:08:35

Tråkigt nog måste jag höja mina priser nu när jag sitter på salong, men jag vill inte höja dem allt för mycket. Dock är det ganska billiga priser om man jämför med vad andra tar för naglar inne i stan. Denna prislista gäller från och med nu, men för er som redan har en tid inbokad så gäller det gamla priset såklart! 


_________________________________________________

Prislista

Nagelförlängning/förstärkning av egen nagel

 naturell, fransk eller glitter 650: -

 

Påfyllning 3-5 veckor 550: -

 

Två färger 50:- extra

Tre färger eller fler 100:- extra och uppåt

 

Dekoration, strasstenar osv. 10: - nagel och uppåt beroende på tidsåtgång

 

Lagning av nagel 80:-

Borttagning naglar 300: -

 

Manikyr 1h 500:-

Lackning av naglar 150: -

______________________________________________

JUST NU ERBJUDANDE! 

Nytt set 550:- ( mindre dekoration ingår, ord. pris 650:- ) 

Postat av: Jasmine

Tycker gott du kan höja för dina naglar ser sjukt fina och bra gjorda ut. Nu har jag inte testat men vissa du har visat har ju hållt i typ fem veckor. Rätt bra väl. Och dina är bland de finaste jag sett. Jag kollar runt rätt mkt på internet på bilder så :)
Du är duktig!

2012-07-03 @ 08:05:08
Postat av: Amanda

Hej!
Jag funderar på att ta över en frisörsalong och eftersom du fick starta ett eget företag(fast inom naglar då) Så undrar jag hur du går tillväga med bokföring och skatt m.m.? Och är det svårt?
MVH
Amanda

2012-07-09 @ 20:16:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: