Gårdagens och dagens naglar
Publicerat 2012-06-12 kl. 21:42:33

Igår kom Milja Korolina första gången på länge till mej för att få snygga naglar, dock var hennes egna naglar och nagelband riktigt skadade, så det är inte jag som har skadat henne, så att ni vet! Hon valde i alla fall ett aprikost glitter med vita blommor och gröna stenar. Idag kom min gamla klasskompis Christina, hon valde vitt glitter på tipparna. 

Postat av: Linda

Hej, vad fina naglar och vad spännande med kurs. Jag har oxå funderat på kurs och är sugen på märket light elegance. Vad tycker du om geléerna hittills? Hur är dom i jämförelse med geléerna från nded ( jag använder oxå det märket nu då jag ej har utbildning).



Hur är det att gå kurs efter att ha kort naglar hemma innan? Svårt, nya sättvatt arbeta etc?



Är jättenyfiken att höra mer. Och speciellt jämförelse av geléerna etc!



Skulle va supertacksam för svar.



Lycka til med resten av kursen!

2012-06-12 @ 22:11:19
Postat av: Julia

Hej! Jag har en fråga till. Jag använder en gele till alla olika lager, är det sämre/bättre vad du vet? Jag är osäker eftersom jag har hört så olika.

2012-06-12 @ 22:49:00
Postat av: Josefin

Hej!



Jag har mejlat dig ang lite frågor men ej fått svar, har du fått det? :)

Ska jag ställa frågor här istället kanske? :)



Mvh Josefin

2012-06-13 @ 10:42:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: