Studenten!
Publicerat 2012-06-03 kl. 20:42:28

I fredags tog jag studenten!!! Det är lätt en av de bästa dagarna i mitt liv! Vädret var dock inte särskillt bra alls, vilket var tråkigt, men humöret var på topp ändå! Flaket var kallt och blött, och det var roligast i början, sen blev man bara kallare och kallare och fingrarna blev till isbitar...
Min mottagning blev den bästa, åh, jag har aldrig varit så glad, det var ca. 70 personer som kom och ville fira mej! Jag är så tacksam för var enda en av dem, alla är så goa!
I present fick jag bland annat en London resa med mamma, musikalbiljetter till Fantomen på Operan som går i London där Peter Jöback är med, och massor med annat! Jag vill uppleva alltig igen!

Postat av: Anonym

Grattis Mimmi!! :D

2012-06-08 @ 14:12:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: