Hallu!
Publicerat 2012-05-18 kl. 17:51:13

Hallå alla där ute! Jag lever, men är som sagt dålig på att uppdatera just nu. Jag är på landet och har isolerat mej för att plugga det sista, har bara två uppgifter kvar, ett prov och en hemtenta, sen efter det är jag heeeelt klar med pluggandet!
Snart drar det igång med studentnaglarna och då lovar jag MASSOR med bilder och efter det börjar jag kursen och då kommer ni också kunna följa mina dagar. Jag har dessutom en Iphope nu, så jag kommer kunna blogga från den också!
Juste, jag har instagram och där har jag laddat upp några nagelbilder som inte finns på bloggen, där heter jag "mimmiemilia", så det är bara att följa mej för er som vill, där uppdaterar jag nästan varje dag.

Ha en bra långhelg! Puss!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: