Min dag
Publicerat 2012-05-20 kl. 22:50:32

Idag har jag pluggat under dagen på landet, men i eftermiddags var det dags att åka tillbaka till lägenheten för att ha en nagelkund, Maria. Hon valde likadant glitter och samma mönster på sina som jag har på mina, jag lägger upp bilder i morrn.

I morrn skriver jag mitt sista prov någonsin i denna skola, det är i ämnet psykologi A. Det borde gå bra, jag har pluggat en del i alla fall.
Från och med tisdag drar studentnaglarna igång, det ska bli kul! De flesta som kommer är mina klasskompisar, tror bara att det är ett par andra som inte går i klassen som ska komma för jag har inte så många tider eftersom att jag själv går i skolan. Då kommer det bilder på massor med nails!

Ni som vill får jättegärna följa mej på bloglovin här.
Ha det gött! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: